Cum se vede Festivalul prin ochii directorului său, Laurențiu Constantin. Radu Mihalache pune acele întrebări care sunt în gândul multora dintre noi: Cum s-a născut festivalul? Ce filosofie are la bază? Ce presupune organizarea unei ediții? Ce ne rezervă viitorul? Curiozitățile noastre găsesc răspunsuri într-un nou Interviu al Festivalului de Muzică Veche București.
O producție Bucharest Early Music Festival și Radio Clasic.
Xavier Díaz-Latorre
Salonul Florilor a Muzeului Național Cotroceni, locul perfect de a discuta cu Xavier Díaz-Latorre despre proiectul Stolen Roses. Dar și multe altele. Radu Mihalache află pentru noi detalii despre începutul carierei de chitarist, despre pasiunea pentru instrumentele vechi și diferențele tehnice între acestea.
O producție Bucharest Early Music Festival și Radio Clasic.
Florin Iordan
Liderul ansamblului trei parale povestește cu Radu Mihalache despre diferențele dintre muzicile tradiționale și folclor, cercetare în domeniu și drăgostea sa pentru aceste muzici. O producție Bucharest Early Music Festival și Radio Clasic.
Margaret Faultless
Violonista și directorul artistic al Orchestrei Baroce a Uniunii Eurpene (EUBO) povestește despre cariera sa, dar și despre nașterea orchestrei baroce. Un dialog cu Radu Mihalache la Interviurile Festivalului de Muzică Veche București, despre limbajul pe care îl avem în comun cu EUBO. O producție Bucharest Early Music Festival și Radio Clasic.
Raluca Enea
Ce se află în spatele cortinei organizatorice? Clavecinista Raluca Enea, director artistic al festivalului, i-a dezvăluit lui Radu Mihalache câteva dintre aceste secrete. Dar și mai mult: despre cum se nasc proiecte creative și ambițioase ca Baroq’eMotion sau Clavecinissimo, la Interviurile Festivalului de Muzică Veche București. O producție Bucharest Early Music Festival și Radio Clasic.